Niets meer frustrerender dan een trage website. Google en jezelf houden van websites die snel laden. Bij voorkeur onder de 3 seconden want per seconde erbij daalt je conversie met maar liefst 7%!
Mobiele gebruikers zijn nog strenger, pas je website snelheid aan per toestel die je bezoeker gebruikt.
Een eerste indrukt telt dus blijf investeren in je content. Een laatst gepubliceerde blog artikel van méér dan 3 maanden geleden? Ouch! Als je je website niet onderhoudt dan denken klanten niet positief over je dienstverlening.
Een website is meer dan een visitekaartje. Het is een marketing tool en de manier om in direct contact te gaan met je bezoekers. Iets meer spreken over hoe kostbaar content is.
Heeft een bezoeker méér dan drie klikken nodig om te vinden wat hij/zij zoekt? Grote ergernissen leiden tot hoge bounce rates (> 35%) en laag engagement. Niet leuk voor de bezoeker maar ook Google straft je hiervoor af.
Wat is dan de oplossing. Een goede architectuur en online customer journey. Op basis van statistieken steeds finetunen en verbeteren...
Kortom, een gebruiksvriendelijke website is een website waar de surfer zich goed voelt. Schiet je hier tekort? Dan is het tijd om te investeren in een vernieuwde website.
Want pas dan, genereer je méér verkoop.
Een website moet zichzelf dubbel en dik terugverdienen. Aanpassingen moeten snel gebeuren en Google moet ervan smullen. Daarom kiezen we resoluut voor WordPress.
Data, data, data… De toekomst zit hem in… je raad het data. Op basis van geavanceerde analytics maken we data gedreven beslissingen om jouw website voortdurend te verbeteren. Conversion funnels, heatmaps, customer segments, we zijn er dol op!
Onze developers zijn meesters in het creëren van pixel perfect websites. Maar achter een echt rendabele website, staat een volledig team. Ook marketeers, copywriters, designers, usability- en websiteanalisten maken van jouw website een succes.