Een bedrijfswebsite is het verzamelpunt van al je communicatie. Nieuwe bezoekers hebben gemiddeld zeven seconden nodig om je website te beoordelen en om te bepalen of je een goede fit bent voor hen. Een website die snel laadt en meteen de aandacht trekt is bijgevolg cruciaal.
WordPress laat toe om websites te bouwen gericht op de bezoeker. Snelle laadtijden, gebruiksvriendelijke UX en uitstekende SEO-resultaten, allemaal noodzakelijk voor een goed converterende website.
Een goed onderbouwde marketingstrategie impliceert dat alle digitale tools en data met elkaar kunnen communiceren. Jouw LinkedIn campagne gekoppeld aan je interactieve chatbot op je website of call-to-actions gepersonaliseerd voor de bezoeker.
Alle marketing en sales activiteiten gekoppeld aan je CRM, daar draait het om bij HubSpot. Dankzij HubSpot heb je alle belangrijke tools op één krachtig digitaal platform. Hierdoor kan je een perfecte inbound strategie uitvoeren die aansluit bij jouw bedrijfsdoelstellingen.
Met de opkomst van GDPR en strikte privacy regels is het hedendaags geen evidentie om de identiteit te onthullen van prospecten. Via firmographics kunnen we achterhalen welke bedrijven op jouw website surfen en wordt alle data in real-time weergegeven.
Hoeveel méér verkoop zou je genereren als je meteen weet wie op je website surft?