Nummer één scoren op trefwoorden is hedendaags niet het correcte uitgangspunt. Gevonden worden op relevante trefwoorden/vragen en bezoekers sturen naar pagina’s met waardevolle content is nu de norm.
Wist je dat 50% van alle zoekopdrachten langer zijn dan vier woorden?
Online adverteren laat toe om de juiste boodschap op het juiste moment te tonen. Op basis van een buyer’s journey weet je perfect wat jouw klanten denken en voelen en pas de advertenties hierop aan.
Bedrijven die ons hun Google Ads campagnes laten beheren, verkrijgen minimaal een 10x return on investment. Iets om over na te denken.
Het gedrag van sociale media gebruikers is veranderd. In plaats van SMS gebruiken we nu messaging apps om met elkaar te communiceren. En we maken korte video's om ervaringen te delen met onze vrienden en familie. Het ‘nieuwe normaal’ betekent ook meer interactie via sociale media platformen.
In dialoog treden met je klanten op sociale media zorgt voor transparante communicatie en creëert vertrouwen. Méér dan 1.000.000.000 gebruikers loggen dagelijks in op Facebook en WhatsApp.