Vanaf heden mag Chopier zichzelf uitroepen tot officiële HubSpot solutions partner, een verwezenlijking waar wij bijzonder trots op zijn. Sinds de term inbound marketing voor het eerst gebruikt werd in 2005 door HubSpot CEO Brian Halligan werd de basis voor de uitbouw van het marketing automation platform.
Waarbij we vroeger lead generatie definieerden aan de hand van een funnel stappen we met HubSpot nu over naar het flywheel principe.
Het flywheel principe laat Chopier toe om de verschillende fases van de buyer journey beter op elkaar te laten afstemmen en om bestaande klanten nog beter te delighten.
HubSpot is een all in one marketing, verkoop en serviceplatform gebouwd om u te helpen het inbound principe te implementeren en beter te groeien. Dit allemaal wordt aangedreven door dezelfde CRM database, waardoor alle medewerkers in uw bedrijf - marketing, verkoop, support en IT - werkt volgens hetzelfde CRM systeem. Dit betekent een aangenamere ervaring voor uw klanten.
Benieuwd hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen om inbound te implementeren met HubSpot? Contacteer ons via he***@ch*****.be of via het contact formulier.